Smittesituasjon før jul

Kjære medlem og og sympatisører!!

For å ikke utfordre smittesituasjonen før jul, har styret i Nesodden Arbeiderparti bestemt at vi avlysermedlemsmøte den 10. Desember.

I stedet lager vi en liten hilsen fra noen ledere i partiet samme dag kl 18.00 til 19.00. Det kommer til å arte seg som noen juleintervjuer med blanding av jul, politikk og korona. Det hele kommer til å gå på vår Facebook-side Nesodden Arbeiderparti og den vil bli streamet, så får du ikke med deg alt kl 18.00 kan du se det senere.

De som vil delta er Truls Wickholm, Marianne Evensen, Cathrine Kjenner Forsland, Sven Ivar Høvik, Nina Sandberg og Jan Balstad. Den som vil lede intervjuene er Jørgen Lorentzsen.

For å skape en liten forbindelse mellom dere og denne gruppen, trekker vi ut en av de som «liker»opplegget og medlemmet får en julehilsen fra oss.

Dette gjelder hele den 10. Desember.

For dere som ikke har anledning til å få med seg denne julehilsen fra oss her, benytter vi anledningen til åønske dere en riktig god jul.

Pass godt på hverandre!

Hilsen